Thursday, October 22, 2009

nOtes fOr PJM3115 O.o

salam and afternoon fellas..aku baru saja menyelesaikan tugas membuat nota..huhhh..agak penat otak dan tangan aku..sambil membuat nota aku kena mamahamkan diri aku tentang nota yang aku wat nih..wahai otak aku yang tersayang (sayang time nak exam jerk ^.^) adakah kau sudah faham dengan nota2 tadi tuh..lalu kepala otak aku pon memberi isyarat kepada kepala untuk menggeleng..kah3..sel neuron aku sudah putus..maknanya aku kena me-repeat baca nota lagi..wink..wink..biol sudah jadinya..errkkkk..

kat sini aku nak tunjuk sikit nota yang telah aku buat..aku tidak mempunyai niat untuk membangga diri tapi sesaje jerk nak melayan otak aku yang sudah ketandusan fikiran yang waras..haiiyyooo..bahasa pon tarak betul ini..apa macam minachi??mehlah jom tengok nota aku yang color of rangoli nih..aku suka nota aku camni..siapa yang x suka jangan nak mem-busybody-kan diri untuk melihat+menatap wajah nota aku (+.~)..nih adalah nota untuk subjek en burn, PJM3115 atau PENGUKURAN DAN PENILAIAN DALAM PENDIDIKAN JASMANI DAN SUKAN..huhhhh..nma subjek sangat panjang..

let's check it out babe!! (o.O)..(+.+)..(~.~)..(^.+)..kenapalah aku suka wat muka camtuh??adoyai..ayoma..ayopa..dey tanggechi..




cuba tengok nota aku tuh..ntah berapa banyak aku menghabiskan riwayat color pencil+magic color yang aku ada..saya tidak suka nota hitam+putih+biru+merah..it's must be colorful lol..so that i can read the notes with smiling face and feel very happy..my brain also can understand about the topics easily..haha..aku sudah memulakan diri untuk men-speaking-kan dalam bahasa inggeris walaupun kadang kala kedengaran slanga J.A.W.A..kahkahkah!!gelak sama diri sendiri..x malu betul..

kenapa aku menjadi semakin bengong nih??errkkk..adakah aku bakal menjadi sewel/gila??uhhhh..aku xmaw itu terjadi kepada diri aku..huhu..walaupun kekadang kepala otk aku nih dibebani dengan masalah yang ntah apa2..tapi aku masih lagi dapat berfikiran dengan warasnya!!that's the point.. )(+.o)*

aku xtaw dah berapa tajuk yang aku dah siap untuk wat nota nih..semakin bertambah tajuk2 dalam kepala angin aku nih..*wink..wink..*..agak tough untuk kepala otak aku mengingat topik yang ada..korelasi, T-test, Chi-Square, ANOVA, deskriptif, inferensi..apakah aku bakal menjadi seorang chekgu matematik yang disegani??glluuppp..ohhhh..aku xmaw..aku xmaw..(walaupun itu akan terjadi bila dah g sekolah nanti..s^$t)




sudah puas menatap wajah nota2 aku??cukuplah sudah sampai di sini..karena aku masih ada lagi bebanan tugas untuk menyiapkan nota2 yang lain..semua (padahal 3 subjek jerk..bajet betul minah ini) subjek sedang queue up menunggu giliran..kehkehkeh..mengapa aku men-change-kan nada aku ketawa????adakah itu bermakna lagi yang aku sudah......ohhhooo..tidak..tidak..nehi..nehi..ngak maw..ngak maw..

for your information, nota2 aku nih sangat berharga..setiap semester pasti ada yang menanyakan tentang nota..pergghhh..adakah aku NOAH SI PEMBUAT DAN PENJUAL NOTA??huhhh..mungkinkah aku bakal menukar profesion??wahhh..it would not happen!!kalau jadi side income boleh juga..every piece of my note worth rm2..murah jerk kan..so kepada sesiapa yang menginginkan nota aku silalah sediakan duit yang secukupnya..syiling xmaw ekh..sebab nota2 aku berharga tetap..no negotiation!!kah3..(aku bertujuan supaya tidak ada orang yang malas membuat nota untuk exam)

weih..aku bukan tamak haloba taw..(even kekadang mempunyai niat begitu..auuwww)ada classmate aku pinjam nota aku tapi pastuh MIA!!missing in action lol..aku tersangat lah geram kepada mamat itu..jadi sebagai balasan kepada aku, aku terpaksa me-repeat-kan membuat nota yang sama dengan bantuan YASMIN a.k.a my ex-roomate..pergghh..dan untuk mamat itu juga aku berikan balasan yang setimpal..no more notes for him!!juga tidak ada talian hayat untuk kau daripada aku semasa menjawab soalan peperiksaan..baru aku rasa puas hati bila buat begitu..ewah, ewah betul dia..aku pepenat buat nota, boleh plak x pulangkan nota aku kan!!ingat nota aku tuh surat chenta untuk kau ke???ish..ish..ish..aku sudah menjadi geram..apakah aku bakal bertukar menjadi NOAH HULK si budak perempuan hijau yang ganas???ohhh nooooooo!!!!

caucincau..


nOta kHaki:selama aku belajar kat sini aku tidak lagi pernah meniru jawapan orang lain melainkan aku bertanyakan tentang kemusykilan sesuatu soalan..haha..adakah itu juga dinamakan meniru??tidak kan????

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: