Monday, October 12, 2009

+time study+

salam peeps..sorylah ekh..mlm td dah upload gmbr..pastuh pening gler terus shut down laptop..ngehee..mehlah jom tengok gambar aku ngah study..ehh..bukan study tapi membuat nota subjek PJM3115..erkk..killer pny subjek..

cuba tengok picture nih..time study pon aku dok sibuk upload gamabr kat blog..hehe.. sambil menyelam minum air kan..haaa..sebab tuhlah tersedak!!kuang3.. (0.+)sebenarnya aku kalau study memang kena buka laptop..sebab nak dengar lagu..then sambil2 tuh boleh tengok apa perkembangan terbaru kat dunia..tengok berita ke pape jerklah..




picture lagi 1 nih agak berselerak gaklah meja aku..dahlah penuh ngan fail, buku dan macam2 lagi..nampak x color pencil tuh..aku punya nota memang coloring abes!!baru best nak baca kan..senang sikit otak nak ingat fakta yang bukan auta tuh..huhu..

buku ELT yang warna oren tuh pon x abes study lagi..byk benda sehh nak kena study even subjek 3 jerk.. ;(





nOta kHaki:setelah beberapa ketika, baru aku perasan nota khaki aku tertinggal..apa daa nih budak..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: