Friday, October 09, 2009

xda moOd

salam fellas..hari nih aku tak de mood..aku sedey..sedey giler2..aku tak taw kenapa..tapi yang aku tau aku sedey..aku tak nak merungut..let bygones bygones..huk3..bungik lah pepatah tuh.. entah pape..haaa..aku tak de mood sebab si beast nih tak chat dengan aku..mesti sekarang dia ngah on the way g muar..mesti busy kat sana..adoyai..kalau tak dia jerk selalu hentam aku..bagus gak kan..aku asyik jumpa orang yang pyh nak straight to the point ngan aku..semua makan dalam dowh.. aku tak suka yang makan dalam..tak membina semangat aku langsung..dapat kawan yang suka hentam aku macam dak montel dengan beast okay gak..at least i can improve and realize my weaknesses..huhhhh.. bunyi macam banyak jerk kelemahan aku kan..memanglah banyak pon..aku sedar aku banyak kelemahan..that's why i have this blog..i approve all your comment with smiling..(cewahh..memanglah smiling tapi hati bengkek jerk kan)..kih3..

malam tadi aku dah try nak upload gmbar buku aku tuh..but because of the internet coverage not really in good condition, so i decide to go to sleep..huhhh..panjang betul ayat aku kan..sekarang dalam blog aku, aku akan cuba guna bahasa dan ayat yang betul..hehe..aku banyak sangat guna 'kependekan' perkataan dalam blog..jadi, sekarang nih dalam pengubahsuaian..mungkin tak semua tapi ayat yang pendek2 tuh mungkin aku akan pendek kan gak..malas dowh nak tulis panjang2..heeeee

ari nih aku pny wedges yang aku beli online daripada 8designs dah sampai..yeeyee.. syiok gaklah..ada wedges baru..nanti aku upload gambar ekh..nampak sikit aku nih tinggi kan kalau pakai wedges tuh..hak3..perasan betul aku nih..lantaklah kan kalau aku nak perasan ke nak apa..aku, aku punya hal lah..

okay2..cukup..nanti lagi banyak aku melalut yang entah apa2..sekarang mahu sambung buat nota lagi..kui3..

nOta kHaki:sebenarnya aku agak tidak suka taip blog guna bahasa yang panjang macam sekarang nih..hhuuuuuhhhh..what can i do??bahasa jiwa bangsa dowh.. =]

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: