Thursday, November 12, 2009

1st paper of exam..cisss

salam fellas....

today is my first day sitting for final examination..waahhhhh..agak bengang menjawab soklan PJM3114 tadi..spot yang ada x memberi kesan secara keseluruhannya....soalan objektif punya jawapan mengelirukan..adoyaiii..aku agak blur menjawab soklan objektif tadi..kalau dah objektif pon blur, lagi lah plak struktur ngan esei kan..haiyaaa....

semua soklan aku jawab..tapi betul ke tidak itu aku x taw..soklan pon lebih kurang sama jerk..dahlah banyak soklan pedagogi pj..apa benda ntah nih..belajar lain exam kuar lain..padahal dulu sem 4 dah amek pedagogi pj..ishhh....

sekarang kena pulun untuk PJM3115 plak..aku xtawlah camne ngan paper tuh next week..xde hint langsung!!aku kamikaze jerk jawab kot nanti..adoyaiii..macam ada harapan jerk pointer nak jatuh....huaaaaa....xmaw2..


nOta kHaki:aku kesengalan semasa menjawab soklan tadi..lecturer yang jaga pon sengal gak..en rizal emo dowhhh....~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: