Monday, November 16, 2009

welcome backkkkkkk!!!!!!

salam peeps....muahhhhhahaha....akeke~~

gila apa aku nih..hari nih berjaya gak aku merajinkan diri meng-update blog..huaaa..aku bukan syok study tapi aku ngah layan cerita korea..ishhh..nih semua gara2 dak montel..adoyaiii....sangat seronok tengok cerita itu..*wink*

besok petang ada lagi exam..paling x suka bila exam petang..ngantok dowh..plak tuh bilik tuh agak kecik..harap jerk ada econ tapi kipas jerk yang dok pusing2 kat syiling tuh..walaupun kedudukan aku ngan kengkawan agak rapat, tapi tuh x bermakna boleh wat talian hayat!!sengal nih....

argghhh....kenapa lagi dengan aku nih....hati aku meronta2 nak balik rumah..malas maw ambil exam..tapi nanti kena repeat paper..huhhhh....xmaw2..aku x sanggup nak amek exam banyak2 kali..oohhhh tidakkk....aku x inginkan itu berlaku..erkk..agak sedih nih ayat aku..apa daaa....semakin mengong nampaknya nih..*huaaaa*


nOta kHaki:nak balik..nak balik..nak balik.... =[

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: