Sunday, November 08, 2009

+benci nih+

patut ke aku menjauhkan diri daripada dia??
payah betul nih kalau cepat perasan..
aku baru perasan sikap aku yang 1 nih..
ngan lelaki lain x..
tapi kenapa ngan dia plak..
aiisehh..
bunguk nih..

time nak exam plak wat hal..
nih yang ku x berapa suka..
i hurt my heart again..
ello cik noah....
sudah lupa ke perjanjian yang kita wat dulu??
sorrylah cik hati..
perasaan tuh maen datang jerk..
aku sendiri pon x berapa nak perasan..errkk..
sukati awaklah yerk cik noah..
cik hati xmaw terlibat lagi..

huaaaaa....huaaaa....huaaaaa....
cik hati sangat jahat ngan aku..
benda nih pon melibatkan kau juga taw cik hati..
*dush..dush..*amek kau~


nOta kHaki:aku asyik pendam jerk..sekarang kepala mulai sakit..weihh..come on noah..come on noah..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: