Tuesday, November 17, 2009

cepatlah penyiksaan ini berakhir....

salam fellas....

hari nih aku baru jerk amek exam paper PJM3115..soklan macacm cipan dowh..dahlah kena wat graf ngan norma..gila nih..ishh....aku rasa hari nih jawab exam macacm x cukup masa..hentam kromo jerk jawab..adoyai..maw down lagi pointer aku..huaaa..xmaw2..

balik2 daripada exam xde air plak kat blok..hampeh sungguh nih..dahlah kepeningan jawab exam x hilang lagi..tambah plak xde air..ishhh....sengal2..x pasal2 kena tawaf asrama cari air..sungguh sedih nih dowhh....o_O

aku x sabar nak tunggu hari khamis..cepatlah penyiksaan ini berakhir..exam nih pon lambat plak..dak junior ada yang dah senang lenang kat rumah..aku masih lagi kat hostel nih....sangat tidak adil..xpe2..sebaik sahaja exam habis aku akan menyiapkan diri untuk balik malam tuh jugak!!pak guard nak tahan, tahanlah..aku chow terus x yah benti kat guard..amek ko!!


nOta kHaki:aku maw pulang ke rumah..minggu nih nak g holiday kat indon!!yeshhhh....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: