Sunday, November 22, 2009

huaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

salam and morning fellas!!!!

kenapa ngan post entry aku pagi nih??aku rasa macam nak ngamuk jerk kan..huhu..nih adalah kali pertama aku update blog setelah aku pulang ke kampung halaman..erkk..pehal nih??

berokband punya pasal lah..geram betul nih!!!!nih pon aku kat rumah mak cik aku..nasib baik ada line..kalau x ntah bila aku dapat meng-UPDATE-kan diri blog aku nih ha..hantu betul....nampaknya aku kena potong berokband nih..guna p1wimax plak kan..O_o

esok aku nak g belayar..buh bye semua yang telah menyesakkan kepala otak aku sepanjang tahun nih..aku nak g holiday!!!!*kih3*..x sabar nak g..patutnya hari nih..tapi disebabkan aku x packing barang lagi so aku tunda ke hari esok..muahahaaaa....

dah 3 hari aku kat kampung nih..asyik makan tengok tb jerk..dah tentu sure confirm aku akan menambahkan berat badan aku sepanjang cuti nih..erkkk....sejak aku minum susu tuh, selera makan aku asyik bertambah jerk....haiyaaa....apa pasal nih??

okaylah..aku nak g sarap dulu..hari nih mak ngah belikan aku roti canai..dah lama aku x makan roti canai nih..yummm..yummmm..

Love Myspace Comments


nOta kHaki:dah lama x online ngan encik beast..miss him!! (+.-)

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: