Wednesday, November 18, 2009

lambatnya nih....aku bowink..

hhmmm....
hari yang menyejukkan..
lagi plak pakai boxer ngan shirt..
perghh..asyik kuar masuk toilet jerk..
sejuk bukan kepalang..
mata makin kuyu ngadap surat chenta..
struggle for the last day tomorrow..
haiyaaa....
sangat malas nih..
fikiran aku menerawang ke indonesi..
x sabar maw jumpa emak!!!!

yeshhh....
minggu ini aku akan belayar ke sana..
huhu..adhoc punya plan..
selalu time cuti aku dok kat rumah jerk..
kali nih aku akan belayar plak..
barulah ada thrill sikit..
lagi plak lone ranger..
huhu....amat suka di situ..
walaupun takot tapi aku nekad..
apa nak jadi, jadilah..
asalkan aku dapat jumpa emak!!


Cartoons Myspace Comments

hhmmm....
sedapnya kalau dapat tidor macam pooh nih kan..
xpe2..jap lagi aku akan landing kat katil..
*ahaksss*




nOta kHaki:nota nih xde kaitan ngan entry..aku rindukan seseorang..hehe..saje nak mencelah di kala kesejukan..O_o

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: