Thursday, November 05, 2009

i wanna screammmmmmmmm!!

salam and morning peeps....nape aku nak jerit2 nih??haiyaa..x kira aku nak jerit gak!!oopppsss..x bolehlah..kat hostel nih masih ramai lagi sedang berdengkuran..selalunya entry yang aku nak tulis mesti xde kaitan ngan tajuk entry..ntah pape nih haaa..sudah semakin sewel bila exam maw menjelang tiba..akekeke....siot betul nih....

ehhh..aku pon xtaw nak tulis apa..*ish..ish..tumbuk sikit pale nih..sewel betul*..berkata aku sendirian kepada diri aku..huhu....nih semua pasal examlah....nak exam pon still kena g kelas lagi..adooii..nih yang aku menyampah dowh..patutnya sekarang aku lagi bersenang2 di rumah menghadapi study week..tapi study week jadi class week..errkkk..apa nih??

en madi siap berkata2 lagi, 'if u want A's for your exam so come to the class'..erkk..ugut ker apa nih????x adil taw sir..orang laen sumer balik rumah..study kat bilik..dahlah dia nak wat kelas sampai rabu next week..hari khamis tuh kita orang examlah sir..ishhh..teruk betul sir nih....

huuhuhuu..kerana exam aku menjadi x keruan..waaaa....manyak metul masalah sekarang nih..the latest one, aku sudah mula mempunyai perasaan terhadap dia!!shit!!tuhlah kau..baik sangat ngan lelaki..kan sekarang aku sudah makan hati..hukhukhuk....

okaylah..selamat bertemu lagi..maw mengubat hati yang berduka lara..

chaosss..adios....


nOta kHaki:hati ku luka lagi..lalalalala~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: