Thursday, November 05, 2009

..keseorangan..

salam fellas....malam nih aku keseorangan lagi..rumate g tidor kat rumah mayah..selalu nya tyme2 begini aku ditemani aswad..tapi sekarang dia ngah on the way balik melaka..ada kerja kat kuantan katanya..hhmmm..haiyaaaa..study seorang2 sangat boring even the environment very suitable for me..calm, quite place..yang aku dengar cuma bunyi kipas dan rintik2 hujan di luar..

wahhhh....alangkah sedapnya tidor tyme hujan nih....nafsu untuk tidor menarik2 aku ke katil..tapi alhamdulillah..iman aku x goyah lagi..*ngeh3*..aku kena teruskan perjuangan untuk menghadapi exam next week..chaiyok2..

exam????lambat dowh nak start..padahal 3 paper jerk pon..junior dah ada yang start pon..dapatlah mereka pulang awal ke kampung halaman..aku??hmmm..last paper 19hb..so maknanya aku balik malam tuh atau esoknya..xnaklah aku lelama kat maktab nih..wat menyesakkan dada+jiwa aku jerk....aku maw pulang!!!!bertemu sang kekasih hati..mesti danish merindui aku..aku pun sangat rindu kat danish....*huk3..*

adoyaiii....*aku sudah blur kerana malam nih aku punya peneman xde*..(o.o)

berambosssssssss....


nOta kHaki:kenapa nih ekh??fikiran aku menerawang ke tempat lain..aku sangat rindukan danish.... o_O

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: