Friday, November 06, 2009

lelaki yang penakot~~

nak mencari kebenaran bkn guna kesalahan org laen ngok..
nak carik kesalahan org, diri ngko tuh dah BENAR sgt ke??
elehhhh....bajet btol nih..
ada hati nak menegakkan kebenaran konon..
kalau berani kenapa nak post comment??
tuh berani kat luar tp dalam takot2..
nak eksyen ngan aku plak..
tidak merasa hairan kpd kamu~~

sndr yg x bley terima hakikat..
nak jeles2 ngan aku plak..
pehal nih dowh??
aku x usik sarang tebuan ngko..
so ngko x payah nak usik sarang tebuan aku..
diam x bermakna takut..
bising x bermakna berani..
diam x bermakna salah..
bising x bermakna benar..
ukurlah seluar di kaki sendiri..
diri sndr pon x tentu hala..
lgk nak sibuk hal orang..
sana sini nak menghebohkan kesalahan org..
apa diri dah cukup bagus ke??

kepada yang terasa silakanlah untuk terasa..
aku x pernah kisah pon kalau nak terasa..
aku x mkn cili so aku x rasa pedas..
aku tulis note cmtuh pon dah nak melatah..
nmpk sgt KETIDAKPUASHATIAN kpd aku..
remember dude..
aku masih berdendam ngan ngko..
i am just waiting for the right tyme..
blluuerrkkkk~~


nOta kHaki:i never forget my revenge..even it was happened years ago..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: