Friday, November 06, 2009

hujan yang turun....

salam fellas..how do you guys??hhmmm..sekarang nih sedang hujan..katak mana lah yang nyanyi nih sampaikan hujan xmaw berhenti..semalam pon hujan juga..dahlah sejuk gila nih..mata pon dah naek kuyu ngadap nota..kalau tidor nih memang syiok..masyuk gitu haaa..heee..xpe2..jap lagi boleh tidor....ngeee~

sekarang mood nak exam semakin berkurangan..kenapa ekh??sebab exam nih lambat sangat nak start..junior dah jawab 2,3 paper..aku nih 1 paper pon belum jawab lagi..dan inilah akhirnya..aku semakin malas untuk mengadap 'surat chenta' aku tuh..dahlah xde hint untuk exam nanti..haiyaa....aku tawakal jerklah jawab exam nanti..xpon guna talian hayat masa dalam dewan exam..akeke~~

sekarang aku lagi sedang memikirkan untuk bershoping!!yeah SHOPPING!!*sengaja aku men-CAPITAL-kan perkataan tuh*..bila tension aku g shoping..x kisahlah kat mana pon..kat THE STORE tuh pon aku layan gak..tapi sekarang aku maw shoping di KL..ikut plan malam nih nak turun kl..tapi atas sebab2 yang x dapat dielakkan, ianya ditunda ke minggu hadapan..haiyaa..aku sudah bersemangat untuk shoping..alih2 kena tunda plak..ishhh..gerenti nanti jawab exam aku tulis 'SAYA MAW SHOPPING'..errkkk....

okaylah kan..malas maw leter panjang2..perut sudah berkeroncong....stok makanan semakin berkurangan..yang tinggal hanyalah milo, susu dan juga epal..maw keluar makan di anjung keli tetapi hujan xmaw berhenti..kang basah plak nak g makan..dahlah ada tayar 2 jerk..huuhuuuu~~

sehingga berjumpa lagi....


nOta kHaki:hujan yang turun bagaikan mutiara....wahhh..kayo nih kalau betul tyme hujan turun ada mutiara~~ o_O

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: