Tuesday, November 03, 2009

..peserta kursus..

salam peeps..nih aku ada cerita sikit..pagi tadi aku jadi fasilitatot untuk kursus apa ntah tuh namanya..untuk guru2 pendidikan khas nak ajar PJ kat dalam kolam..adalah lebih kurang 21 orang cikgu..pensyarah maktab aku pon ada gak..dia punya instruktor daripada IPIK..yang ajar aku gimrama masa kursus gimrama last year..

agak yang menyebabkan aku sengal ialah beberapa cikgu lelaki yang agak over acting..weih..boleh plak pegang2 aku masa nak ambil lunch tadi..pergghhh..ikut sedap tangan dia jerk nak pegang aku..dah tuh siap main pancut2 air plak..dah taw kita orang x bawa baju nyibuk jerk nak basahkan kami (dak perempuan)..

dahlah kena masuk gak dalam air..huhu..sangat sedih oohhh..instruktor tuh macam x paham jerk kita orang dah cakap x di-INFORM kena turun gak dalam air..beria juga suruh kita orang masuk dalam air..maka dengan ketidakrelaan hati, aku, fiza dan kak dee turun juga dalam air walaupun kami sedar hakikat yang kami bakal kebasahan+kekuyupan..nasib baik lagi bahagian punggung dan ke bawah sahaja yang sempat basah..kami bertiga di selamatkan oleh seorang peserta perempuan..nama di PUAN CHAN..wahhh....dia beria2 marah si cikgu2 lelaki yang suka mengusik kita orang dengan air..bagus2..sangat suka!!

malas lagi nak cerita..tapi hari ini sangat penat walaupun kami menjadi fasi..penat tengok dan penat angkat barang....huhu..amat tidak suka..(+.+)..dan malas maw upload gambar mereka..agak menyampah dengan beberapa orang..tawlah mereka cikgu dan kami nih bakal cikgu..(~.~)

okaylah..masih lagi dalam kesakitan..masa untuk me-RELAX-kan minda dan juga badan buat seketika..lepas isyak nanti maw sambung study..

chaosss..amigosss....


nOta kHaki:penat dengan macam2 kerenah manusia..ini nak layan itu nak layan..tangan, kaki, mata, telinga aku ada dua jerk..badan pon bukan boleh dibelah2 weihh..sengal dowh....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: