Tuesday, November 03, 2009

sangat sakit nih..

salam dan selamat petang kawan2..hari ini, ketika ini, dan saat ini saya sedang dalam kesakitan..huhu..really in the pain you know..i am to die..eerrkkk..every month pon macam ini..eehhh..bukan every month..'benda' tuh datang ikut suka hati dia jerk..haha

saya sudah tidak larat untuk bangun..apa tah lagi untuk mengadap lappy nih..tapi sekarang nih, ketika ini dan saat ini saya gagahkan diri juga..waahhh..kerana blog saya sanggup!!walaupun sakit macam sengal dowh..haiyaaa..xpe2..sakit tuh kan penghapus dosa..relax sudah..

okaylah..rasanya mesti ada yang sudah maklum sakit apakah ini..saya tidak maw mention di sini..saya maw sambung tidur lagi..zzzzz

selamat berjumpa lagi....


nOta kHaki:patutlah aku banyak makan dan jerawat pon makin banyak..rupa2nya 'kawan baik' aku nak datang..macam mana boleh x taw nih??

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: