Monday, November 02, 2009

sape CURIK AIR dalam BALDI AKU!!!!!!!!

salam and morning fellas..semalam hari yang menyengalkan aku..kenapa??tetiba kan xde air plak..perghh..blok b nih memang selalu masalah betul..asyik xde air jerk memanjang..boleh plak semalam aku nak mandi kul 7 xde air..dahlah badan melekit sebab baru pas joging ngan montel..*wink..wink..*bila naik bilik xde air plak..agak bengang di situ yerk..

terpaksalah aku menadah air yang macam embun pagi tuh..dapatlah aku mandi dan membasuh sedikit pakaian..pas tuh aku tadah air lagi..aku balik bilik semayang dan yang sewaktu dengannya..pastuh aku kembali ke toilet dengan harapan air yang aku tadah tuh ada walaupun aku taw tidak akan penuh..sekali aku tengok!!baldi aku kosong!!!!masa aku tinggal baldi tuh ada juga air..nihlah dahlah air xde..tutup plak paip aku tuh..memang hantu betul siapa yang ambil air aku..haram dowh..siot betul..dah xde air lagi nak curi aku punya air plak..siapa guna memang kencing x tos lah nanti..ambil kau!!ngeheee

malam tadi aku tidor blok a setelah di persuade oleh montel and the gang..nak tengok aku study macam mana..alahaiii..macam itu jug aku study..highlights, buat nota, baca..x paham baca lagi..x paham juga cari orang lain wat discussion..eheee..sekarang aku dah ada kat bilik aku..aku siap2 mandi kat blok a..boleh plak kan aku tersalah ambil toiletries orang lain..lantaklah..janji aku dah mandi..aku x sengaja nak ambil orang lain punya..ter-misunderstood di situ..kah3..

okaylah..aku maw sambung buat nota..lagi sepuluh hari nak start exam..habis exam aku enjoy!!!!

chaossssssssssssssss....


nOta kHaki:kepada pencuri air dalam baldi aku, aku sumpah kau mandi xkan wangi sebab dah curik air aku!!!!!!kau memang sangat sengal dowhhh....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: