Sunday, November 01, 2009

walllaaaaaa.........

salam and good morning fellas!!this is my first entry for this month..hehe..tajuk entry xde kena mengena ngan apa yang aku nak tulis hari ini..sekarang aku masih lagi menatap 'surat2 chenta' yang aku buat sendiri..kenapa aku buat surat chenta sendiri??gila ke apa nih??aku punya nota lah dowh..sengal2..

makin nak exam semakin sengal nih..nanti exam dah start lagi sengal+bengong..ish3..x elok weih..nak exam kena segar+fresh..tapi exam kali nih buat hidup aku x menentu..x pernah lagi aku study sampai jam 3,4 pagi..exam sebelum nih limit aku sampai jam 12 malam jerk..paling lewat pon pukul 1 pagi..nih dah pukul 3 pagi pon aku still ngadap surat chenta lagi..haiyyaa..(o_O)

dah selalu sangat xde kelas pagi aku mula lah malas nak bangun awal..lepas subuh gerenti aku akan sambung study kat atas katil*tidor nih*..aisehhh..every nights i cant sleep well..naik nyampah aku tengok muka CIK TED tuh..pusing kiri pusing kanan pon susah nak tidor..pada hal aku bukan kaki tidor siang melainkan aku betol2 ngantuk..apa maw jadi nih..

okay enough for this time..surat2 chenta sedang menunggu aku..nanti ada masa lagi aku postlah pape entry..may be akan kurang sikitlah aku ngadap blog nih..nak exam pon kan..so kena decrease kegilaan aku kepada blog jap..habis exam nanti aku sambung balik kegilaan aku tuh....

caucincau..adioss..


nOta kHaki:moOd aku pagi nih agak baik..harap2 xde yang cuba nak men-SPOIL-kan moOd aku nih..kalau x naya jerk cari nahas ngan aku kan.. (+.~)

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: