Tuesday, November 10, 2009

silakan utk jeles!!ngeheee~

salam fellasssss!!

hehe..di kala ini aku agak gembira sedikit..kenapa nih??sudah semakin sewel ke??xde makna aku nak sewel time2 nak exam taw..mestilah ada cerita kenapa aku tetiba jerk happy kan..nak taw pasai apa....meh sini cheq nak habaq..

jom tengok dulu kat bawah nih gambar apa..haha..jangan jeles!!aku kini sudah mempunyai pasport..wahhhh..lepas nih boleh pergi oversea..huhu..berangan jerk lebih kan..kenapa aku wat pasport???minggu depan pas habis exam aku akan belayar ke indonesia..hak3..lawak nih..

sebenarnya saya maw g lawat mak kat riau..sudah lama x jmp mak..agak lama gak lah..last jumpa hari tuh bulan april..sekarang sudah november..wahh..sendiri kira yerk..puasa dan raya hari tuh pon sambut tanpa emak..so raya haji nih aku nak g sambut ngan maklah..aku g sesorang jerk..adik2 aku kerja..so terpaksalah kan aku merantau seorang diri..

berani??memang aku berani pon..demi emak aku sanggup g sorang2..even aku x pernah sampai kat sana pon..kalau emak boleh sampai xkan aku yang muda lagi siha dan kuat (terperasan lagik) nih x boleh sampai kan..yeahhh..semangat itu penting..lagi pon aku hanya ada emak..hargailah orang yang ada sebelum mereka xde..




yg nih adalah frontpage pasport aku..orang lain punya pon sama gak kale merah tuh,,saje nak expose lebih sikit..terlebih hormon nih,,tuh yang wat aku giat hari nih..akeke~~




dan yang ini adalah bukti bahawa pasport ini aku yang punya!!!!!!nih kli kedua aku wat pasport..yang dulu nak g umrah tapi x lepas sebab xde surat kebenaran mak bapak..so sekarang aku dah cukup umur dapatlah wat sendiri punya..huhu..*kegembiraan bukan kepalang nih*..


nOta kHaki:terima kasih banyak2 kepada montel kerana sudi menemani aku..walaupun esok dia maw exam..sanggup korban masa sedikit untuk aku..sangat menghargai jasa kamu..sedih nih..sob..sob..sob..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: