Tuesday, November 10, 2009

takot..takot

salam and morning guys....

hhmmm....
you know what..last night i cant slept well..and i have a nightmare dream..sangat takot nih....until right now masih teringat kat mimpi tuh..haiiyaaa....

nak taw apa mimpinya??aku bukan mimpi dipatuk ular..tapi aku hampir maw dibunuh sama itu killer..dahsyat ooo..meh aku citer satu demi satu..selangkah demi selangkah..step by step..errkkk..semua sama jerk nih..haiyyooo tanggechi..

the story begins....
masa tuh aku g rumah pak ndak aku..anak2 dia semua ada..time tuh rumah dia sangat besar..aku dok lepak ngan anak2 dia dan juga adik2 aku sambil tengok tb..time tuh pak ndak ngan mak ndak pon ada gak..meriah lah time tuh tengok tb reramai..tiba2 kami diserang oleh sekumpulan manusia..siap seorang ada pistol oohhh..bukan pistol tembak2 tuh..tapi yang bayonet punya..kecik jerk..yang ada pisau tajam kat depan pistol tuh..taw x????

manusia2 jahat tuh cucuk semua orang yang ada dalam rumah tuh..kecuali aku ngan adik2 aku..haiyaa..manyak takut ooo..aku sampai xde suara nak jerit dah..aku pun xtaw nape diorang x bunuh aku ngan adik2 aku..diorang lepaskan kitaorang..then kitaorang blah daripada rumah tuh..ngah nak larikan diri adik2 aku ditangkap plak oleh orang lain..aku pon x taw nak wat pe..aku sempat memblahkan diri aku ikut pintu belakang..pastuh dorang kejar then aku terjun dalam longkang!!

pergghhh....sikit punya wangi air longkang tuh..aku dok diam2 jerk dalam longkang tuh..kalau kena selam pun xpe..sebab aku dah belajar breathing dalam air..so xde masalah nak kena selam..tapi cuma tuhlah..air longkang dowh..orang yang kejar aku tuh x dapat cari aku..tetiba ada sorang mamat pengejar aku tuh terperasan plak aku kat dalam longkang..padahal aku dah selam separuh dan tempat tuh memang betul2 gelap punya..mamat tuh tenggok aku then dia punya terjun dalam longkang gak..

aikkk....nih sape yang patut nyorok nih??dia cakap apa ntah aku pun x ingat..pastuh ada orang kejar lagi..aku ngan dia dok senyap2 jerklah dalam longkang yang bau macam body shop punya perfume tuh..akeke~~

climax plak dah nih..bila orang2 tuh dah xde dia KISS aku!!!!x ingat plak dia kiss kat mana..*sangat malu nih*dia pesan jaga diri leklok..errkkk..aku tergamam sekejap dlam mimpi tuh..sebab aku rasa aku macam kenal jerk muka mamat tuh..tapi aku x boleh nak recall sape dia..pas dia dah wat adegan yang agak memalukan aku, dia pun keluar daripada longkang wangi tuh..meninggalkan aku sendirian bersama bau yang sangat wangi..

dan akhirnya....
aku pun terjaga daripada tidur....aku tengok jam..ekhhh..dah pukul 6 pagi..aku bangun ambil air semayang dan tunggu azan..then kepala aku sakit aku sambung tidor balik..niat untuk baca 'surat chenta' terpaksa ditunda ke waktu yang lain..haiiyaa....

tuh jerk pon mimpi aku..sangat takot sebab family pak ndak kena bunuh..yang selamat cuma aku ngan adik2 aku jerk..tuh pon adik aku kena tangkap ngan sape ntah..aku jerk yang berjaya menyelamatkan diri walaupun terpaksa masuk dalam longkang!!!!


nOta kHaki:nih mesti kes aku tidor x basuh kaki..tp sebelum tdor aku dah amek wudhu..tuh memang rutin aku setiap malam sebelum tdor..tapi..mimpi kan mainan setan..lantak lah..takot..takot..~.~

1 makhluk comel yang memekak dekat sini:

sir hans said... Reply To This Comment

salam..lalu kejap..bce2 blog awak..
sambil tu nk tnyer..
awak ade spot soalan exam x?
PJ suaian n Pengukuran n penilaian...
pleaseee...^^