Monday, November 02, 2009

sumer macam SENGAL!!!!

salam peeps..aku cuma nak sambung entry bella-hari2 yang penuh kezaliman..yeah!!maktab sudah semakin zalim kepada student..maktab mana??IPG PERLIS lah dowhhh..aku merasa teramat bengang sekali kepada mereka2 yang dok kat dalam PENTDBIRAN tuh..!!what the hell??!!

x boleh pakai jeans??kalau xmaw bagi kita orang pakai jeans, suhlah sekali lecturer x yah pakai!!nak bagi contoh teladan baik konon!!!!boleh blah..nihlah dia ketam ngajar anak sendiri berjalan..jalan pon senget macam mana nak ajar anak jalan dengan betul??very the stupid!!!!

pastuh nak mendiskriminasikan kita orang dak perempuan plak!!pehal nih??dah terang2 dalam surat pekeliling yang KJ HEP keluarkan menyatakan bahawa PELAJAR LELAKI DILARANG MEMAKAI JEANS!!dia x mention pon dak perempuan taw x!!!!apa x reti baca ke??siap tampal lagi surat tuh kat board hostel..tapi sekarang nih surat tuh dah hilang!!mesti kau orang suh cleaner ke sape2 buang notis tuh kan????bengong betul..

wahai pelajar perempuan di IPG PERLIS nih..mulai sekarang kita keluar pakai track, t shirt ngan sport shoes..xpon pakai baju kurung ke baju kenduri ke ngan heels..baru lah nampak macam cikgu sikit kan????betul x KETUA UNIT DISIPLIN????yang lelaki ikut suka kau oranglah nak pakai pape pon..kau orang naked pon maktab xkan ambil tindakan undang2!!poyo nak mampus..guard pon sama jerk..

pentadbiran nak wat pape pon watlah..aku sikit pon x hairan..aku x ambil kisah pon kalau nama aku naik..aku kan senior..*geram dowh*..minx2 lah tahun depan PENGARAH tukar KETUA UNIT DISIPLIN tuh..tiap2 tahun nak tukar KETUA UNIT DISIPLIN....bunguk..bengong..bangang..binawe..cicak kubing..biawak idop..buaya darat..bangkai belangkas..isshhhh..aku memang HOT sesangat ngan pentadbiran sekarang nih..*seigh*

nasib baiklah aku tinggal lagi setahun jerk..tengoklah nanti macam2 aku buat..nasib kau orang lah junior..ngadap lah muka pak guard tuh lagi 5 tahun..padan ngan muka..zaman nak freedom bakal berakhir..kau orang akan suffer plak pas nih..hahahahaha..

berambos lah HEP!!!!


nOta kHaki:meh jom wat jahat ramai2..biar HEP pening kepala..kan suka sangat nak bagi LAM-PT kat student..saje nak suruh student berambos kan....budus betul..layan kita orang macam dak kecik..bella, you are obviously right..kta nih kan kat kindergarden lagi..

2 makhluk comel yang memekak dekat sini:

nabella alias said... Reply To This Comment

waaa...!!! sgt bertenaga kutukan kamoo..!!! agaga~~ nak itoot kuar gakk......menci duk cini...;(

noah darham said... Reply To This Comment

mereka2 semua memang teramat sengal..mangkuk, pinggan, kuali, periuk!!haiyaaa....