Monday, November 02, 2009

misSing him.... (",)

salam..salam..salam my fellas....yeahhhhh..sekarang nih agak kegirangan+riang gumbira sedikit..sikit jerk ekh..xde banyak2 taw..kenapa ekh aku gembira??adakah sebab maw exam??gembira sebab exam????perghhh....aku bukan jenis orang yang suka exam yerk..dan aku x pernah rasa yang aku nih suka exam..adakah selama ini aku study hanya kerana nak exam??ohh....tidak2..nehi2..aku study sebab dah tanggungjawab aku..nak dapat ilmu kena lah study kan..ngok ngek betul nih!!!!

aku sebenarnya amat rindukan 'dia'..kenapa yerk sejak akhir2 nih aku asyik teringat kat 'dia' jerk????adakah ini namanya CINTA??oohhooooo..terasa geli plak ketiak aku nih..*actually memang geli pon sebab nak tumbuh bulu..erkkk..terlucah di situ*..ampun yerk..tiada niat untuk meLUCAH di sini..hanyalah gurauan biasa saja..

serius nih aku rindu kat 'dia'..aku selalu sangat dok tunggu bila 'dia' nak online..adoyaii..sepertinya aku maw parah nih..sometimes agak jealous bila ada perempuan lain comment 'dia'..erkk....tidak sepatutnya aku mempunyai perasaan sebegitu kepadanya..*syuhh..syuhh*..sepertinya aku menghalau seekor kucing yang agak gatal, miang, garong, garit daripada aku..huahuahua..

okaylah..aku xmaw layan feeling aku lebih2 sesangat..nanti makan hati lagi..aku juga yang payah nanti..berdepan dengan sesuatu yang x pasti..aku x suka keadaan itu tapi aku kena hadapinya juga..biarpon tanpa 'dia', 'dia' dan 'dia' lagi..wahhhh....amat payah hidup ini walaupun aku telah sedarinya daripada mula lagi..inilah kehidupan yang bakal aku hadapi untuk masa2 yang akan datang,,..ntah2 lebih teruk daripada ini lagi....

caucincau..adioss....


nOta kHaki:i miss you..miss you so bad......

1 makhluk comel yang memekak dekat sini:

sir hans said... Reply To This Comment

salam..lalu kejap.. sambil tu nk tnyer..
awak ade spot soalan exam x?
PJ suaian n Pengukuran n penilaian...
pleaseee...^^