Thursday, December 17, 2009

holiday plus shopping

salam my sayangku fellas....

tomorrow morning i will be off to kuala lumpur for about a week may be..huaaa....syer maw holiday di kampung..dan juga shopping!!saje maw menghabiskan duit orang tuh..*wakaka..padan muka ngko kan*

barang2 semua dah siap packing..sebabnya holiday nih tertunda..patutnya aku g hari isnin tapi sebab danish demam esoklah baru g..sangat sedih..fadh sudah menjeleskan aku!!dia dah puas bershopping kat sogo..xpe3....aku masih ada kesempatan itu lagi..

so, untuk itu aku akan tidak meng-updatekan blog nih wat sementara waktu yerk..nanti dah balik daripada holiday aku update lah memana yang patut kan..kot2lah tyme holiday kat kampung aku dapat calon boyfriend kan..*huahuahua*

okay..need to go rest right now..see you soon!!!!will be miss you my fellas..and also my miss lappy..muahhhh..muahhh..muuahhhh


nOta kHaki:kuala lumpur, i'm coming to you!!!!

2 makhluk comel yang memekak dekat sini:

[PaaN1904] said... Reply To This Comment

great!!hv nice trip then~

noah darham said... Reply To This Comment

paan,

rmi sgt org shopping pon x best..nak kena rebut2..semua gilak shopping!!