Thursday, December 17, 2009

salam MAAL HIJRAH

salam peeps....

hari ini sudah masuk ke bulan Islam yang baru iaitu bulan Muharram..kalau ikut bulan Islam hari lahir aku jatuh pada 19 Muharram..wahhhh..x lama lagi birthday aku nih..boleh celebrate untuk kali yang kedua..*sangat perasan nih..ngeh3*

dah bulan baru nih bermakna tahun baru juga..makanya umur akan bertambah lagi..wahhhh..tahun depan umur aku 23..pastuh tunggu posting plak..sangat tidak sabar untuk menunggu saat itu..yeahhhhh!!

aku akan cuba untuk memperbaiki diri aku..bukan bermakna tahun baru aku ada azam baru..setiap masa aku cuba memperbaiki diri..sebab manusia x kan bebas daripada melakukan kesalahan..segala apa yang aku dapat sepanjang hidup nih aku jadikan pengajaran..

dan x lupa juga kepada pasukan MALAYSIA yang berjaya menewaskan pasukan VIETNAM dalam perlawanan akhir bola sepak Sukan Sea di Laos..tahniah MALAYSIA..walaupun orang akan cakap gol itu gol nasib baik, tetapi sekurang2nya mereka telah berusaha untuk mencapai kejayaan yang didambakan oleh seluruh rakyat MALAYSIA..


nOta kHaki:1 muharram detik permulaan....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: