Wednesday, December 02, 2009

i am back home!!!!

salam fellas....

hari nih aku dah sampai kat bumi johor..ahakss....setelah seminggu aku berada di indonesia akhirnya kini aku dah sampai rumah..agak penat sebenarnya nih..tambah plak melayan si danish tuh....adoyai..

macam2 benda yang aku wat sepanjang aku dok kat rumah paman aku..walaupun keseluruhannya aku keseorangan melayan perasaan..huhu..aku ditemani dengan kambing,ayam dan juga sang lembu..huaaaa....sebabnya aku xde kawan..so natijahnya kau kawanlah ngan binatang2 tuh..uhukkk..ama sedih di sini..

okaylah ekh..aku cuma nak meng-update-kan sikit jerk blog aku nih..dah seminggu lebih x update blog..aku x bawa lappy pon g sana..so hari2 aku dengar lagu kat henpon jerk..sedih siot....


nOta kHaki:sang nyamuk meninggalkan 'love bite' pada tangan dan kaki aku.... =[

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: