Thursday, December 03, 2009

nak wat pe nih????

salam peeps....

hari kedua aku kat johor..
dok kat rumah melayan si danish..
agak bowink sebenarnya nih..
hhmmm....

biasanya time semester break nih aku wat part time..
tapi skang dah malas plak..
lgkpon cuti tinggal berapa minggu jerk..
kalau x pon aku spent time ngan mamat tuh..
watching movies, hang out, etc..
tapi tuh dulu..
skang x lagi dah..
haiyaaa....
sangat bowink macam nih..

nak layan internet pon macam xde mood..
xde passion langsung dok kat rumah nih..
kalau kat hostel aku sanggup ngadap lappy non stop..
tapi kat rumah, aku anggap lappy nih xde..
zalimnya aku menganaktirikan si lappy..
ampun yerk miss lappy....

dahlah..
xtaw nak coret apa lagi..
yang bestnya dok rumah sebab xde guard yang mengong2 tuh..
ahakksss....

About Me Myspace Comments

nOta kHaki:xde sesape ke nak bawak aku g holiday lgk??uhukkkk

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: