Thursday, December 17, 2009

kasOt akuuuuu


salam my beloved fellas....

hari nih aku xtaw nak wat pe lagi..baru jap hujan berenti turun..ingat tadi nak g kedai tapi si danish nih tdor plak dia..kang tinggal nanti melalak kalau bangun x nampak aku....*muahahaaa*

cantik x kasut aku tuh??aku beli semata-mata nak g kenduri kawen kawan aku hari tuh!!pergghhh..gila betol aku nih..tuh baru kawan kawen..kalau aku yang kawen ntah pape yang aku sanggup beli kan....

aku beli kasut tuh kat angsana..kebanyakan kasut aku made in MODANI..ntah kenapa aku suka sangat kasut kat MODANI..aku nih x taksub sangat ngan MODANI tuh..tapi dia punya design sangat cantik..dan yang penting aku selesa bila pakai kasut dia..harga pon x mahal..sangat sesuai ngan kemampuan aku sebagai student yang mengharapkan elaun kerajaan bagi..*huk3*

boleylah kan aku guna kasut nih untuk g kuliah dan juga praktikal next year..praktikal pon mungkin jarang pakai heels sebab aku cikgu PJ..mesti banyak pakai sport shoes..dan rasanya aku kena cari lagi sepasang sport shoes baru..*mues mues*..sebabnya sport shoes aku yang elok tinggal si asics tuh jerk..yang nike macam nak azab dah..*nih semua alasan nak menghabiskan duit..jangan ikut yerk*

dan ini adalah wedges aku yang kedua..tapi yang nih rendah sikit daripada wedges yang aku beli kat 8designs tuh..wahhh....bertambah tinggi aku next year (dengan bantuan wedges..mekasih yerk miss wedges)..


nOta kHaki:aku gila shopPing!!x sabar nag tungu weekend nih..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: