Wednesday, December 09, 2009

minat sesuatu.. (+.~)

salam peeps..

sorry ekh..lately aku agak malas maw updat eblog..kenapa ntah aku jadi camni..aku xde masalah sangat cuma aku memikirkan emak kat sana..hhmmm..kalau aku tinggal ngan dia skang nih mesti dia senang sikit..aku bukan xnak tinggal lama2 tapi aku xde kawan..tuh jerk....laen2 aku xde hal pny..

sekarang nih aku dah mula meminati sesuatu..aku suka blog walking kat blog yang wat craft..sangat comey stuff yang dorang wat tuh..aku ada skills tapi nak memulakan sesuatu yang baru mendatangkan masalah kepada aku..bila dah start aku xde hal..nak start tuh aku kena ada big supportive dowh..

mungkin satu hari nanti aku akan try wat stuff yang comey2 tuh untuk aku sendiri..dari pada aku kebosanan tyme cuti nh ada guna gak kalau aku wat menatang yang tomey2 tuh kan..hehe..aku sangat bersemangat dengan bnda yang baru..tapi bila ntah nak start nya aku pon x taw..

shawl nak jual pon x start lagi..aku lebih senang wat koleksi aku punya jerk..hingga kan ada yang fikir aku jual shawl..belom lagiklah..tengoklah nanti camne..

okaylah..aku nak blog walking lagi..dah lama aku x online shopping nih..


nOta kHaki:xtaw nak tulis mende..aku bOwink dowh~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: