Friday, December 11, 2009

baru perasan~

salam fellas....

hmmm..baru aku perasan..semalam aku lupa nak post entry..pada hal aku dah ngadap belog aku nih..sebabnya aku sangat sibuk meng-edit belog aku yang ntah pape nih..nahhhh..dah tengok hasil belog aku yang terbaru??hihu..cantik kan..*sudah mula perasan*

sebenarnya kgak sukar aku nak mengubah template belog aku nih..naek pening jap kepala meng-edit 2 column template kepada 3 column template..namun berkat usaha aku yang x putus asa akhirnya aku berjaya!!!!yeahhhh..

lupakan cerita pasal itu..sekarang ada cerita laen plak..

hari ini tadi tengah hari aku g angsana ngan danish+mama dia..kami ber3 g naek bus..ngeh3..orang xde kereta..so naek bus jerklah kan..x yah nak susah2 pening kepala bawak kereta..naek bus sudah..siap ada driver lgk gitu kan..

aku sesajer jerk nak window shopping..lgkpon dah lama janji ngan danish nak bawak g jejalan..agak banyak kerenah dia yang kena layan..aku pon naek fed up ngan danish..huuhuu..aku pon sempat tangkap sepasang heel wedges.. (o_O)

esok kawan sekolah aku nak kawen..hadiah pon aku dah beli siap2 tadi..esok boleylah aku melaram ngan kasut baru aku tuh..silakan untuk jeles yerk..auuwwww..*mcm nak jdk kucing garong jerk nih..xmaw3*

okay2..aku nak stop menggediks dulu..esok2 aku update cerita baru lagi..hari ini aku sangat penat....


nOta kHaki:jalan2 pusing angsana..lalalala~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: