Saturday, December 12, 2009

tOday iS sabtU

salam and morning fellas!!!!

huahuahuaaaaa..
apa kena aku nih??tetiba jerk gelak kan..hehe..saje nak buang tebiat..hhmmm..hari nih aku nak cerita apa ekh??xde ceritalah..so aku sesajer nak nyibuk update blog..

nanti pas zohor aku nak g kenduri kawen kawan aku kat senai..ada sesape nak itot x??dpt makan free nanti..*nyumm nyummm..sedapnya mkn free..ngheeee*

mungkin hari nih aku last update belog nih..sebabnya esok aku nak balik kampung..malas nak bawak balik cik lappy..mungkin seminggu aku kat sana..kalau seminggu..tengoklah kan berapa lama aku nak dok kat kampung nanti..*wiki wiki*

okaylah..masa untuk melantak ngan danish..tadi dia dah maen tumbuk2 ngan aku..sekarang dia lapar plak..haiyaaa..*dak kecik nih telah menyiksa jiwa raga aku..sigh*


nOta kHaki:selamat pengantin baru syafiqah dan mr hubby..(+.+)..aku bila ekh??ntahlah xtaw bila lgk~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: