Friday, January 22, 2010

..jOm karOk kat DIK!!..

salam sayang2 buchuk intan payung....


hari ini hari JUMAAT!!!!memang cik noah selalu tunggu hari JUMAAT..kan hari JUMAAT penghulu segala hari..tapi yang lagi bestnya sebab hari JUMAAT adalah penghujung hari untuk kuliah....wakaka *gelak jahat nih =)*


tapi kegembiraan cik noah terbantut jap..esok ada taklimat kajian tindakan!!!!then ada kelas plak lepas taklimat tuh..aisehhh..cik noah baru jerk berangan nak bangun lewat..biasalah kan hari minggu..dari isnin sampai jumaat dah bangun awal..so sabtu ngan ahad kenalah bangun lewat sikit kan..tapi apakan daya..hajat cik noah tak kesampaian....sob3..Align Center

hhmmm..petang nih ada pertandingan mencungkil bakat nyanyian kat dewan indera kayangan..semua kelas wajib hantar!!tak hantar pon still tetap harus bayar yuran penyertaan..puaslah cik noah memujuk bob masuk nyanyi..kalau nak tau incik bob nih juara BINTANG M3P tahun 2006 kot..kalau tak silaplah..suara dia sedap oohhh..cik noah tak taulah incik bob datang ke tak saringan petang nih..cik noah dah bayarkan untuk dia..kalau dia tak datang bermakna nanti adakah cik noah yang kena nyanyi???


oohhh tidakkkkkk!!!!cik noah mana tau nyanyi..kalau suruh menggediks kat atas stage cik noah taulah..wakaka..minta2lah incik bob datang nanti..mau tergelak sakan dak maton kalau cik noah nyanyi..cik noah bukan tak tau nyanyi..tau jerk pon..cuma lagu kanak2 jerk yang cik noah arif..haaa..cikgu lah katakan..kalau cik noah nyanyi nanti kang tak pasal2 hujan macam mana??mesti ada yang sumpah seranah cik noah sebab tak boleh keluar pergi pekan kangar..kalau band hujan yang datang tak pe gak kan....


*inilah incik bob yang cik noah maksudkan..dulu dia agak chubby dan chumel..sekarang kurus sedikit daripada dulu..* (+.+)


nOta kHaki:bob, tolonglah aku..datanglah DIK petang nih..demi maruah kelas kita, bob..PISMP PJ SEMESTER 7..pleaseeeeeeeee*bajet macam incik bob baca jerk entry cik noah nih*


4 makhluk comel yang memekak dekat sini:

Mr. J @ pengerindu.com said... Reply To This Comment

tyeringat time sekolah menengah . bila tiba hari jumaat xsabar nak balik sekolah, sebab esok cuti leh lepak2.
www.pengeRindu.com

nOah said... Reply To This Comment

bkn dak sklh menengah jerk yg x sbr tgu ari jumaat..cikgu2nya pon sme..bakal cikgu lagilah plak..time praktikum selalu cilok balik awal~~

Didi Nadhirah said... Reply To This Comment

yang keje bukan cikgu pun tak sabar ari jumaat esk cuti

nOah said... Reply To This Comment

hehe..

didi, semua orang pon x sbr nak cuti..lainlah klu workaholic..mmg x ingin nak cuti..