Monday, January 04, 2010

super duper seniorita!!

salam sayang2ku sekalian....

hari pertama kuliah bermula dengan agak membosankan..pagi nih tak de assembly sebab ada pendaftaran pelajar PISMP Sem 1..kelas pon start lambat sebab lecturer ada meeting..hhmmm..agak penat dan bosan menunggu..

memulakan borak-borak kosong dengan maton and the gang kat kantin..baru rasa syiok sikit..si maton tuh sangat siot..boleh plak dia panggil nama i masa i ngah on the way nak pergi ke kantin..*agak malu i ketika itu kerana ramai budak kat kantin..tapi rasa bangga pon ada..kuang3*

then lebih kurang jam 9 lebih baru start kelas yang pertama untuk tahun 2010!!kelas BIMBINGAN DAN KAUNSELING KANAK-KANAK yang diajar oleh en. zulkifli bin othman..i rasa macam ada sikit bosan dengan lecturer itu..tapi alhamdulillah dia pandai kawal kelas..i pon tadi rasa macam nak lelap mata jerk taw!!serius nih tak tipu punya..

mungkin jam 2 nanti ada kelas dengan dr. faridah..tapi budak2 lain tak de kelas pon..lecturer dia orang ada meeting..mungkin juga dr. faridah ada meeting..i hope so..sebabnya i malas mahu pergi kelas hari nih..badan i panas sejak hari sabtu..i mahu pergi klinik..

haaa..dan untuk tahun nih batch i merupakan super duper senior!!yeahhhh..kami sudah besar!!dan itu bukan bermakna tua okay..i still muda lagi..*sangat penipu nih*agak2 seronok ke jadi super duper senior????ntahlah..i suka sebab itu bermakna pengajian kami bakal habis penghujung tahun nih!!dan juga bermakna tahun 2011 akan posting, insyaALLAH....


nOta kHaki:memulakan hari baru semester dengan semangat yang baru..harapnya kekal hingga ke penghujung tahun..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: