Saturday, March 27, 2010

yeayy....saya dapat BEAUTIFUL BLOGGER AWARD!!!!



dengan lafaz bismillahirrahmannirrahim....


sangat suka malam nih..nih adalah award yang pertama cik noah dapat sejak men-joinkan diri dalam dunia blogging nih..terima kasih banyak2 untuk yannie kerana sudi memberi award nih kepada cik noah okeh..sayang kamuuuu!!


tapi sebelum cik noah dapat award nih, kena ikut dulu apa syarat2 yang telah ditetapkan yerk..

  • terima kasih pada blogger yang bagi award nih pada saya dan linkkan dia
  • bagi pula award nih pada 15 bloggers yang memang sempoi
  • contact dorang dan inform yang dorang menang award nih
  • tulis 7 perkara abaout myself

okeh....nih adalah 15 orang bloggers yang berjaya mendapat award daripada cik noah..check it out~~

  • za
  • kak wani
  • CN
  • ayu
  • zaima
  • cik lala
  • eiy
  • dunia pinky
  • una
  • cik lulu
  • paan
  • eyeman
  • jiji
  • atin
  • dibah

dan syarat yang terakhir plak, 7 things about myself (o_O)

  • nama betul saya NOOR ASMAWATI BINTI DARHAM dan nama glamor saya NOAH DARHAM..eheeee =)
  • saya adalah seorang kanak-kanak, remaja perempuan, belum dewasa lagi yang sangat happy go lucky....*perasan*
  • saya lahir pada bulan september 1987..tarikh??rahsiaaaa okeh....
  • saya suka nombor 139 sebab....sebabnya??korang bley fikir kottt kenapa..jeng3
  • sekarang sedang menghabiskan tahun terakhir di IPG KAMPUS PERLIS dalam jurusan Physical Education....teacher in the making okehhh~
  • saya sangat suka masak dan makan bersama DAK MATON....~
  • saya masih lagi SINGLE....*blushing sudah*

nOta kHaki:sangat terharu bila yannie berbesar hati memberi award nih kepada cik noah..terharu betulllll~

1 makhluk comel yang memekak dekat sini: