Thursday, November 04, 2010

banjir versus exam

salam dan selamat pagi you all..


sekarang musim banjir..okeh serius perlis punya banjir teruk gila!!lagi teruk sebab banjir time exam.oohhhh.tersangat menduga fizikal, mental dan emosi beb.syukur asrama belum naik air walaupun tasik hanafi PULAKO tuh dah melimpah ruahkan air dekat jalan.


nak study pon malas.semuanya mood banjir.makanan dahlah terhad.faham-faham jerklah kan kalau dapat bantuan makanan macam mana.lauk ikan jaws sardin, ikan bilis, ikan kembung, telur.sayur dan buah tak de.syukur dapat bantuan makanan nih.terisi jugaklah perut nih daripada berdondang dendang.lagi syukur double triple sebab incik YY masakkan untuk ND.nasiblah dia sangat pemurah untuk meredah banjir semata-mata hantar makanan dekat ND.makin sayang okeh!!


minggu depan ada paper lagi.paper yang terakhir.tapi suasana banjir nih memang dah melunturkan semangat untuk study.tengok kawan-kawan yang terpaksa pindah balik ke maktab sebab rumah banjir teruk.bagus juga kan ND tak jadi outsider.dengan mood exam dan mood banjir semua pun jadi tak ketahuan.ada hikmah di sebalik musibah nih kan kawan-kawan.hati mesti kuat okeh!!tak dapat jawab exam nanti kita buat discussion.macam tak faham-faham pula.dah berapa kali kita exam sama-sama kan??


tiada mood lagi dah.serius jiwa dan minda memang kekosongan.perasaan itu dibawa berlalu pergi oleh air banjir.sedih yang amat.sungguh!!


nOta kHaki:
semalam menyelamatkan kucing.walaupun gila bapak benci dekat kucing tapi ND sanggup pegang dan dukung dia untuk dibawa balik ke maktab.dan cakaran meow2 dia menjadi bukti kebaikan hati ini (O_o) *bangga beb selamatkan kucing*

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: