Monday, January 24, 2011

Wonder Girls??Bukanlah..Ini Super Bionic Girl~~


Salam buat semua..

Sejak aku kerja part time nih memang blog nih tak berapa nak update sangat. Pagi pergi kerja balik petang lepas tuh siap-siap masak. Bila malam menjelma aku lepak depan tv. Sampaikan kadang-kadang tv tuh yang menatap muka aku nih ;p
Nihlah dia penangan kerja part time. Superb aku sangat letih sebab kadang-kadang dalam satu masa aku kena buat tiga orang punya kerja padahal aku seorang jerk. Nak buat macam mana kan. Kudrat orang muda nih dikerah-kerah sampaikan aku dah macam burnout.

Serius beb sampaikan mata aku sekarang sangat kuyu. Kepala aku dah mula sakit dan suhu badan pun dah mula panas. Sekarang musim demam dalam rumah aku nih. Tuh belum lagi dekat tempat kerja. Bila semua pakat-pakat demam aku yang jadi mangsa kena kerja overtime. Alasannya sebab aku sihat. Ohhoii. Sejak aku kerja baru sekali jerk aku ambil cuti. Itu pun sebab orang yang suruh tahu ;(

Ada juga aku dapat kerja lain tapi aku malas nak lari-lari kerja sana sini. Biarlah aku habiskan satu-satu kerja. Bila kerja dekat stesyen minyak nih ramailah juga kawan-kawan sekolah yang aku jumpa. Ada yang dah kahwin, ada yang dah kerja hebat-hebat, ada yang tengah sambung master. Ohh hati aku agak terluka sikit bila tahu ada yang sambung master. Sedangkan aku masih menunggu posting tuh. Ikutkan hati aku nak jerk sambung master tapi aku terikat dengan kontrak plak.



Ini adalah gaya seorang bionic girl (T___T)