Sunday, March 27, 2011

Cerita Basi::Konvokesyen PISMP 2007 di PICC

Ini cerita basi lagi lemau yang kedua. Banyak sangat cerita basi. Sampaikan semua benda jadi serabut dan huru hara!! Hahh. Esok lagi huru hara sebab Puan Guru Besar nak observe aku ;( Lagi plak kelas Bahasa Inggeris. Aiii lemaulah budak-budak aku tuh jawabnya~~*

Konvo aku dah berlalu dua minggu yang lalu. Tapi sampai sekarang masih lagi terasa keghairahannya. Cehh! Ayat puaka~ Serius kalau diberi peluang aku nak naik stage tuh banyak-banyak kali. Bukan senang ooo nak graduasi. Nak sambung master nanti pun aku tak tahu bila tapi perancangan sudah ada ;p

Yer untuk makluman semua aku dapat Ijazah Kelas Kedua Atas. Uhh agak hampa di situ dan jangan tanya kenapa. Course aku memang tak de pon yang dapat Kelas Pertama. Aku punya CGPA pon ciput jerk. Mana lalu nak lawan dengan student yang dapat Anugerah Emas tuh kan~*



Kunun posing ayu lepas graduate ;p



Ini gambar bersama rakan sekelas aku yang gila-gila pandai~~*



Jangan keji aku~~*Muka suka dapat encik Stitch!!Yeahhhh



Aku nak cik froggy tuh tapi tak dapat ;( Kena tunggu konvo second batch tahun depan *kalau ada lagi spesies froggy tuh


p/s:Nak graduate lagi ;p