Sunday, March 27, 2011

Cerita Basi::Rehearsel Konvokesyen PISMP 2007 di PICC

Minta ampun yerk incik blog. Sekarang kau memang dah dianaktirikan~~


Cerita nih pon dah nak seminggu berlaku. Nasiblah banyak entry yang tak publish. Dekat sekolah memang payah nak online. Kang ada jerk nanti seorang dua manusia yang minta macam-macam pertolongan. Sengaja tak nak bagi aku rehat langsung!!

Nah sekarang aku mahu kongsi cerita tentang konvokesyen PISMP 2007. Graduan pertama keluaran IPG *ceh ceh ayat tak boleh blah* yang mengeluarkan ijazah perguruan. Weihh bangga sigh walaupun aku bukan penerima anugerah akademik, pengkhususan apa tah lagi Anugerah Emas IPG ;p


Hari: Selasa bersamaan dengan 15 Mac 2011
Tempat: Dewan Perdana, PICC
Acara: Pendaftaran Graduan dan Raptai *serta reunion antara IPG ;)







Sesi memilih jubah konvo ;p Nasib baik dapat saiz paling kecil. Tak delah jadi macam Harry Potter.




Ini masa nak balik. Aku kan model tak bertauliah. Mana-mana pon boleh layan ambil gambar ;p *aku suka gambar nih




Sesi reunion dengan kawan-kawan sebatch dekat IPG Perlis. Untung aku masih slim. Yang lain semua semakin chubby ;p




Ini gambar sengal. Aku memang suka buat gaya nih~~*






p/s:Klik sini untuk lihat lebih banyak gambar.

p/s/s:Ini adalah entry tergendala. Sekian, harap maklum ;p