Friday, March 04, 2011

sekilas..Tips Nak Bibir Merah Delima Macam ND~~wuuuuu


Hahaaa. Sesiapa yang nak gelak guling-guling silakan okay! Aku memang suka buat lawak gila kentang kalau dah lama tak update blog. Meroyan sikit bila dah beberapa hari nih blog tak diusik. Lagi-lagi sejak kes copycat entry nih. Huhhh



Siapa yang tak nak bibir seksi meksi macam *aku kan* Angelina Jolie kan?? Aku suka tengok bibir perempuan yang seksi meksi tuh. Kalau yang mungil comel lote tuh aku tak suka sangat. Aku suka yang sejenis sespesies Angelina Jolie tuh. Aku suka sebab bibir aku pun seksi meksi macam Angelina Jolie tuh!! Hahaa. Memang lawak budus nih..

Okay nih ips yang aku buat. Sebab bibir aku ada masalah mengelupas plak. Nihlah padah kalau duduk terperap dekat bilik guru kan. Kena plak air cond. Memang kering selalu bibir aku nih. Jangankan kurang minum air padahal dalam sehari memang aku tak lupa nak minum air masak lebih daripada 2 liter. Auww bajet aku nih jaga kesihatan sangat~~

Korang kenal halia kan. Ataupun dalam bahasa orang putih mat salleh GINGER. Korang hiris nipis-nipis lepas tuh sapu dekat bibir. Jangan lupa sertakan dengan selawat. Amalkan selalu sebab tips nih bagus untuk memerah delimakan bibir korang tuh. Aku tak suka pakai lipstik sebab kawan aku ada yang pakai lipstik bibir dia jadi hitam. Errkk. Dahsyat~ 



Wowww!! Seksinya bibirku (T__T) *credit



p/s:Aku suka perempuan bibir seksi bukan makna aku lesbo okay!!