Monday, February 28, 2011

Melebih Pula Minah Copycat Nih Ekhh


Siot jerk kan minah copycat nih. Dahlah sesuka hati copycat entry aku! Heii aku bukan famous blogger tahu. Nak copy bagai entry aku buat apa?? Perlukah??


Muka memang dah cun, blog pon cantik comel gitu. Tapi copy plak entry orang. Yang aku jumpa baru ada dua entry aku yang kena copycat oleh perempuan ini. Sengal jerk kan. Aku penat perah idea dalam kepala, cari masa nak tulis entry tapi kau senang lenang bergoyang-goyang copycat entry aku!! Waddefishhhhhh~

Kalau sekali pun kau nak copycat entry orang lain bubuhlah credit dekat resources tuh. Nih dahlan entry copy. NOTA KHAKI tuh pun siap ada nama aku lagi. Aishh. Tak ke pelik kan. Nota khaki nama aku tapi written by nama kau!! Lemak berkrim nih badan kau. Aku babab punggung tuh nak???? Aku cikgu garang okay ;p

Paling aku tersirap kau copy entry yang kureng baik. Maksud aku entry yang aku sumpah seranah orang. Haii cik adik yang comel lagi ayu muka tapi perangai nan hadooo, carilah cerita yang elok-elok ke, informasi ke kat blog aku tuh. Dah tuh siap kau tokok tambah dekat entry yang kau copy. Alahaiii. Patutlah aku baca banyak kali still tak perasan itu entry aku yang kau copy!!!!



p/s:Bengang terlebih jerk dengan minah nih. Dahlah banyak entry orang lain dia copy. HJ~~