Sunday, May 29, 2011

Sugar Glider: Hari Pertama Juju ke Sekolah. Bagus Budak Kecil Nih~

Aaaa ingat orang jerk ke yang nak pergi sekolah?? Juju nih pon nak juga pergi sekolah. Bosan kot jaga budak exam. Lebih baik aku bawa Juju pergi sekolah. Biar beradab dan cepat pandai sikit ;p dan lagi tak delah aku penat melayan kerenah budak-budak yang minta jawapan dekat aku~Huhhhh

'Ti, tak de binatang lain ke nak bela?Ada bela binatang luar biasa,' *sesetengah cikgu panggil aku TI

Nahhh itu dia soalan yang aku dapat. Nak bela kucing?? Aku pembenci kucing. Arnab? Dah empat ekor mati. Kura-kura pon ada juga dekat rumah. Ikan ada dah 2 ekor. Burung?? Aku tak suka burung. Makanya dengan itu aku nak bela binatang yang luar biasa. Macam sugar glider nih.

Dah lama aku usha dekat uptown damansara. Tapi time tuh aku tak kepingin sangat sebab sibuk dengan final year. Laa nih dah kerja asyik mengadap muka orang jerk baik aku cari partner bukan orang kan. At leasr tak delah tension sangat kalau mengadap binatang nih kan.

Juju sangat suka hati pergi sekolah. Memang dia menjaga adab dan tatasusila betul. Selalunya kalau pagi-pagi pukul 7 nih tak de makna dia nak tidur. Memang kau sangat behave anak. Sampai aku pun jadi bosan tengok kau tidur jerk~


*Nahh membuta jerk kau dekat sekolah ekh~~


*Nih selimut kesayangan Juju. Aku korbankan sehelai tshirt nak bagi dia bonding. Tapi suka gigit aku gak..Gggrrr~~




p/s:Sepatutnya entry nih publish hari Rabu ;p

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: