Friday, June 03, 2011

Mamat Maybank Bikin Panas Hati Jerk~~

Aku memang hangin dekat mamat Maybank nih. Dahlah call aku lepas waktu kerja. Lagi siap salahkan aku tentang sesuatu perkara. Tengok nanti kau. Aku pergi Maybank tuh aku buat aduan pasal kau. Memang tak de adab langsung.

Suka suki kau kata aku tidur ekh. Kau ingat asal petang jerk aku tidurlah?? Kalau dah kau call sampai tiga kali tak jawab tuh maknanya orang tengah sibuk tahu tak!! Nak jerk aku sembur kau balik. Tapi sebab aku nih dah diajar dengan adab dan tatsusila, maka selamatlah dikau wahai Encik F*****S!!

Sebab tuh lah kenapa LELAKI tak sesuai duduk dekat kaunter pertanyaan. Aku bukanlah nak diskriminasi tapi nih kenyataan beb. Jangankan kaunter pertanyaan, jadi juruwang pon tak sesuai juga. Nak bukti?

Pagi tadi aku pergi shell. Masuk dalam aku disambut dengan ramah oleh juruwang PEREMPUAN. Aku tahulah sebab orang yang jadi juruwang nih memang selalu kena ramah, ucap selamat datang, terima kasih dan macam-macam lagi.

Dua minggu lepas, aku pergi shell dekat Hentian Kulaijaya nak isi minyak. Aku masuk dalam si LELAKI tuh tak ucap sepatah haram pon. Yang aku nampak mata dia duk tenung aku atas bawah. Wadehel kan!! Aku memang benci tahap cipan kalau lelaki tenung-tenung perempuan macam tuh. Bukan aku tak pakai baju pun masuk dalam stesen minyak tuh!!

Nih lagi bukti kedua. Kes petang tadi. Banker *perempuan* sebelum nih cakap aku start bayar kereta bulan TUJUH! Si banker lelaki nih plak cakap bayaran pertama 30 Jun. Aku tanyalah balik, "Ehh banker sebelum nih cakap bulan TUJUH start bayar. Tapi kenapa awak cakap 30 Jun plak?"

Banker LELAKI: "Ohh mesti ada salah faham di pihak cik. Tadi saya cakap 30 Jun awak a'a a'a jerk."

Aku: "Tak kan kau cakap aku nak menyampuk plak". 
*Dalam hati aku sangat membara sebab dia terus-terusan menyalahkan aku!!Sibet kau~

Dan akhirnya setelah aku dan banker LELAKI perang mulut kejap, dia cakap macam nih:

"Nanti cik tunggu agreement sampai. Kalau ada tak puas hati cik boleh call waktu pejabat."

Aku plak menjawab:

"Okay nanti saya nak buat aduan pasal adab pekerja. Boleh plak awak call saya di luar waktu pejabat." 
*Nah sebiji aku bagi dekat kau!

Hahaa..Nasib baik di akhir peperangan, kau cakap SORRY MENGGANGGU WAKTU CIK. Tahu pun kau kan kacau waktu aku. Dah tergendala masa aku nak pergi beli ayam!!


p/s:Aku bukan diskriminasi dengan LELAKI. Peace not war ;p

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: