Thursday, July 07, 2011

Dua Kali Bengang.

Semalam Bobo kemek lagi. Kali nih aku betul-betul tak tahu siapa yang langgar dia sampai kemek! Macam sengalll kot. Hari tuh kemek. Nih kemek lagi dekat tempat tayar. Ohh dah macam aku nih tak reti jaga kereta plak. Padahal baru sebulan aku guna~

Aku malas nak tuduh sesiapa tapi orang yang disyaki tuh adalah. Aku rasa macam nak pergi pancitkan tayar dia dengan paku jerk! Hahaa kan aku memang jahat. Tapi jahat tuh aku simpan dalam hati.

Yang kemek hari tuh pon tak berketuk lagi, tambah lagi plak kemek yang nih. Memang superb aku bengang gila. Nihlah payah kalau duduk rumah taman. Parking sebijik kereta pon payah. Rumah aku dahlah macam bajet kaya ada tiga motor. Tak pasal-pasal Bobo kena parking luar. Dah parking luar ada plak manusia yang buat sibet kan~

Dah bengang pasal Bobo, aku mengadu dekat someone. Aku plak yang kena ceramah. Lagilah aku hangin. Dahlah tengah mood tak stabil. Lagi berasap berapi jerk dada aku nih. Macam nak hamburkan apa yang aku rasa semua! BENGANG!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: