Wednesday, August 24, 2011

Countdown Raya: 6 Hari Sebelum Raya

Salam Ramadhan semua~

Sekarang musim ujian bulan 2. Huhh hampehlah kalau ujian masa nak raya. Clashing masa dan plan aku! Sekarang aku lagi tengah menggigihkan mata dan kepala untuk menanda kertas Bahasa Inggeris 2 Tahun Empat punya. Senang cerita kertas essay.

Adehhh berpinar mata den nih haa tengok jawapan anak murid nih. Baru tanda dua kertas mata aku dah ting tong. Ini nak menghabiskan 40 orang anak murid punya kertas. Fulamak! Memang aku tidur kejap lagi kertas soalan nih jadi selimut.

Tadi aku buka puasa dekat Mama Chop Papa Gril *ke terbalik entah namanya nih* dengan Jaja dan adik aku. Sebab dekat situ tengah buat promosi kan haruslah makan. Nanti dah tak de promosi harga dah tak sama ;p Kita kena pandai rebut peluang~~

Okay itu jerk nukilan dan coretan sebelum raya menjelma. Ohh iya terlupa nak khabar. Kek lapis aku dah tinggal separuh. Ketiga-tiga jenis dah tinggal separuh. Anak buah aku punya pasal. Asal buka peti ais minta kek. Asal nak kek jerk buka peti ais. Memang tak sempat untuk raya kek lapis tuh!! Gggrrrr

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: