Tuesday, August 23, 2011

Countdown Raya: 7 Hari Sebelum Raya

Salam dan selamat sejahtera semuanya ;p

Hari nih kek lapis Sarawak yang aku tempah sudah dapat. Ahh ini gamaknya sebelum raya menjelma kek lapis, kuih-muih aku memang licinlah! Dahlah aku nih sangat HEBAT kununnya nak buat kuih-muih tuh. Yerlah hebat MEMBELI!!

Tadi dah tercium-cium bau kek lapis tuh. Aduh sedapnya bau hingga menusuk ke kalbu. Tapi tak delah sampai niat nak buka puasa kan ;p InsyaALLAH kalau tiada aral melintang puasa tahun nih penuh lagi seperti sebelum-sebelum ini. Aminn

Aku cuma beli tiga jenis jerk kek lapis Sarawak tuh. Masam manis, Milo dengan Coklat cheese. Ohh confirm buka puasa karang aku sebat sedikit tiga-tiga jenis kek lapis tuh!! Mumumuuu


*Ohhh sangat berwarna-warni!! Rambang mata jap~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: