Thursday, August 18, 2011

Microwave dan Juicer Blender Terpakai Tapi Berbaloi

Salam sayang untuk anda-anda semua ;p

Bestlah kan siapa yang cuti Nuzul Quran semalam. Aku pun best juga sebab pergi menggunakan duit bonus ke arah jalan yang lurus ;o Memang masyuk dapat baju raya baru. Siap tak nak buka dah bila pakai.

Semalam adik ipar aku beli mocrowave dengan juicer blender. Ohh ini barang terpakai. Harga dia superbbbb murah. Hahaa aku pun macam tak percaya jerk bila dengar harga barang-barang tuh.

Lepas nih aku sukahati lah boleh masak lasagna, pizza, ayam panggang, kuih-muih. Nak buat jus segar hari-hari pon dah boleh!! Ohh giat-giat. Baru aku semangat nak masak di bulan puasa nih ;p

p/s:Nanti aku update entry untuk letak gambar. Lupa semalam nak snapped gambar sebab ghairah dengan baju raya baru~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: