Wednesday, September 07, 2011

Cikgu Pakai Tatu Ekh?

Ahh budak-budak sekarang. Bukan main penyibuk. Ada ke budak darjah 1 tanya soalan macam nih dekat aku:

"Cikgu pakai tatu apa dekat tangan tuh??"

Glurpp. Mana datang plak aku pakai tatu nih. Haihh baru aku perasan aku pakai inai corak-corak dekat tangan. Ehh kenal plak budak-budak nih dengan tatu. Inai tak kenal plak kan? Aduhaii Mawi betul!

Kang nanti tak pasal-pasal aku dituduh membawa anasir tak elok dekat budak-budak nih. Tak de kerjanya aku nak mencacah tatu oiii anak murid sayang.

Haa lagi satu. Bila pakai inai jerk mesti dikaitkan dengan kahwin atau tunang. Kenapa ekh? Nih yang menyampah kalau pakai inai. Ada PAR tuh cakap aku dah tunang. Aku pun mengiyakan jerklah. Senang cerita nanti dah tak de gosip. Anak murid pun cakap aku kahwin masa cuti raya. Haihh.

Kalau aku dah kahwin tak denya aku nak guna gelaran CIK lagi ;o



*Gambar pinjam dekat encik google*

Aku memang suka pakai inai. Suka sangat-sangat. Paling aku suka inai warna hitam. Sebab lain daripada yang lain. Asyik inai warna merah dengan coklat kan. Masa dekat maktab ada budak panggil aku gothic sebab pakai inai warna hitam. Interview bagai sebab aku pakai inai hitam. Duhhh!


0 makhluk comel yang memekak dekat sini: