Saturday, September 03, 2011

Nah Ambil Lagi Entry Untuk Raya!!

Salam Syawal sayang..

Ini entry kedua untuk hari nih. Dah berapa hari aku tak update blog. Tak update macam-macam. Malas nak bawa laptop. Bukan dapat line pon. Memberatkan bonet kereta jerk nanti.

Ini juga entry kedua untuk bulan September. Sekejapnya dah sampai bulan September kan. Maknanya tak lama lagi aku pun dah bertambah usia. Aiyoo. Tak kisahlah umur dah banyak pon. Yang penting aku masih lagi diberi peluang dan kesempatan untuk bernafas di bumi Allah ini. Aminn.

Raya kali nih kurang meriah sikit. Tiap-tiap tahun pun dah tak meriah sejak abah emak nenek ayah nenek tak de. Daripada kisah baju raya sampailah kepada kisah-kisah yang lain. Tapi paling aku bengang mestilah dengan kisah baju raya. Haihh. Memang lepas nih aku kena cari kelas menjahit. Tak nak dah upah baju dekat orang. Menyakitkan hati dan sanubari.


*Raya sebulan ooiii oiii!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: