Saturday, September 03, 2011

Cuti Memang Tak Pernah Cukup.

Salam Syawal sayang..

Pukul 2.30 tadi aku dah sampai dekat Johor. Syukur alhamdulillah lebuhraya tak banyak kenderaan. Cuma banyak abang-abang dan pak cik-pak cik polis. Ehee. Dan aku pun sukalah bila tekan pedal minyak ;p

Bila sampai Johor hujan lebat. Hmm aku paling tak suka hujan selebat-lebat tidak bila bawa kereta. Lagilah kalau ada kenderaan yang tak pasang lampu. Memang nak kena fire jerk bila aku nak potong time tuh baru kau nak pasang lampu! Cettt~

Esok dan esok cuti lagi. Hari Selasa dah kerja. Alalaa. Sambunglah cuti lagi. Aku nak rehat lagi. Penat balik kampung tak hilang lagi. Penat layan Juju Chika barking. Penat layan orang datang rumah. Penat layan perut makan kuih raya. Penat juga melayan perut keluar masuk bilik air.

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: