Tuesday, September 13, 2011

Sugar Glider: Mini Gathering dan Thanks Neon!!

Ehem ehem. Terharu dengan entry Silampuneon a.k.a mummy Shemie Ninja tuh. Hadiah paling best untuk birthday tahun nih. Love you Neon!! Aku suka belog ko~ Terima kasih untuk entry Happy Birthday: Noah Darham!

Kalau ada masa mehlah click dekat blog Cikgu Pendidikan Khas nih ekh. Banyak info serba serbi info terkini ;o www.silampunenon.com

Weekend nih harapnya dapat gather dengan mama Neon dan papa Asyen. Mama Chiby gedik mengada-ngada plak tak dapat join suggies gathering nih. Aisehh.

Juju Chika mesti suka dapat jumpa geng baru. Aku dapat bayangkan betapa Chika akan crabbing dengan sekuat hatinya, dan Juju akan melayan tidurnya lebih daripada melayan aku. Arghhh cepatlah hari Sabtu!

Birthday kali nih aku nak cari sesuatu. Hahaa. Dalam kepala aku dah terbayang gadjet macam-macam. Hurmm. Apple iPad, Samsung Tab 10.1, apa lagi ekh. Semuanya gadjet. Tak teringin plak aku nak beli handbag, make up bagai tuh.

Presenting the hot suggies!!!! Yeahhhh


*CHIBY anak kesayangan mama Azie. Tak reti duduk elok-elok. Terkangkang macam apa!!

*KAKA-anak kehandsomeman papa Asyen. Tangan papa lebat ooo kalah wolverine ;o

*SHEMIE & NINJA-anak kecintaan mama cool Neon. Dorang suka duduk tempat yang selit-selit. Haihh lucah!!

*CHIKA-anak mommy!! Cute right??

*JUJU-hero mommy!! Saya Abang Long ;o


p/s:Haihh. Mudah-mudahan plan weekend nih berjalan dengan lancar. Aminn~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: