Tuesday, December 13, 2011

131211-Tarikh Cantik?

Salam.

131211- Best kan susunan tarikh hari nih. Aku suka sebab nombor 13. Aku kan pencinta tegar nombor 13 :

Alang-alang tarikh dah best, mesti ada best atau tak best kan. Hmm rasanya banyak benda tak best kottt. 

Pagi tadi bawa si Ollie kacakwan pergi servis. Hadoiii!! Aku booked servis pukul 9.30 pagi. Kereta aku masuk bengkel pukul sebelas lebih. Okay aku penat menunggu. Banyak gila kereta!! Nasib ada McDonald dekat sebelah. Layankan si Danish main dekat playland. Hilang sikit bosan. Balik rumah dalam pukul satu tengah hari. Aku terus bantai tidur dengan Danish sebab penat menunggu!!

Lagi, tiba-tiba dapat selsema plak. Haa nih yang aku malas. Bersin, bersin, bersin lepas tuh selsema. Payah sangat hidung sensitif teramat. Aku sapu hall jerk pun. Dah tersengau-sengau ajar tuisyen tadi. Bersin depan student tak usah cakaplah. Malu mak jenab oiii. 








Aku nak tunggu tarikh 111213. Hahaaa ada apakah?? Harap apa yang aku impikan menjadi kenyataan. Aminnn

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: