Saturday, December 31, 2011

Persediaan 'Back To School'

Salam tahun 2011.

Apa khabar kamu semua? Lama aku tinggalkan blog nih bersawang. M.A.L.A.S itu adalah jawapannya. Bila dah mengadapa budak-budak memang say no to the blog.

Insya Allah ini mungkin enrty aku yang terakhir kot untuk tahun 2011. Padahal rasanya kejap lagi macam nak update enrty banyak-banyak. Banyak okay cerita tertunggak!!

Nih semalam aku pergi shopping barang untuk kerja. Eheee ingat budak sekolah jerk ke yang shopping bagai? Cikgu sekolah nih lagi semangat tahu? Bertambah semangat bila dapat jadi guru kelas Tahun 2 yang paling aktif, paling bising, paling huru-hara. Haaa ambil kau!! 

Tak banyak yang aku beli cuma pen empat batang, buku nota yang coraknya cantik, pemadam whiteboard untuk kelas aku, calculator sebab calculator lama dah lingkup dikerjakan oleh si Danish dan Darwish, kasut sukan, beg kerja, stokin. Baju kurung berlambak jadi aku malas nak buat yang baru. Tunggulah kang kalau dah bosan baru buat. Sedih sedikit tahun nih sebab aku tak dapat ajar Pendidikan Jasmani. Subjek major aku. Disebabkan sekolah kurang guru Bahasa Inggeris makanya penggal pertama tahun 2012 aku kena ajar Bahasa Inggeris sebanyak 34 waktu!!



p/s: Pen kegemaran selamanya sebab dalam sebatang ada tiga warna. Tak payah bawa pen banyak-banyak. Jimatttt lagi ^•^

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: